.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی مازندران برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات
قائمشهر- استاندار مازندران از آمادگی برای برگزاری باشكوه مرحله دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار صبح دوشنبه  در جمع فرمانداران و بخشداران مجري مرحله دوم انتخابات در فرمانداری قائمشهر از آمادگي كامل مازندران براي برگزاري باشكوه مرحله دوم انتخابات خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهر های بابل، قائمشهر، جويبار، سوادكوه، سيمرغ و سوادكوه شمالی گفت:  مرحله اول انتخابات بسيار خوب، قانونمند و باشكوه برگزار شد و انتظار داريم در مرحله دوم نيز مجريان انتخابات در كمال بي طرفي براي برگزاري يك انتخابات سالم و شفاف تلاش کنند.

استاندار مازندران تاكيد كرد: مشاركت مردم از محورهاي مهم توسعه است و مسئولان برگزاري انتخابات در مرحله اول به تكليف خود به طور كامل عمل كردند و انتظار داريم در مرحله دوم نيز با دقت و حساسيت بيشتري زمينه هاي برگزاري انتخابات باشكوه را فراهم كنند.

استاندار مازندران از تلاش فرمانداران، بخشداران و اعضاي ستاد انتخابات در برگزاري مرحله اول انتخابات با مشاركت۷۲.۵ درصدي مردم تقدير کرد و گفت: خدا را شاكريم كه انتخابات مرحله اول در كمال صحت و سلامت و امنيت برگزار شد و نتايج همه حوزه هاي انتخابيه بدون حتي يك مشكل مورد تاييد شوراي نگهبان قرار گرفت.

وی تصريح کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای در انتخابات عليرغم مشكلات اقتصادی يكی از دستاوردهای مهم دولت تدبير و اميد در سال ۹۴ است.

فلاح ادامه داد: آحاد مردم، دانشگاهيان، علما و روحانيون و سياسيون از برگزاري مطلوب مرحله اول انتخابات در مازندران اظهار رضايت كرده اند و اميدوارم اين روند در مرحله دوم نيز تجلي يابد.

ربيع فلاح خطاب به فرمانداران و بخشداران گفت: زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات با فصل كار و تلاش و كشاورزي همزمان شده است و انتظار می رود اطلاع رساني بيشتری از سوي مسئولان برگزاري انتخابات، صدا و سيما و رسانه هاي مجازي صورت گيرد تا زمينه مشاركت بيشتر مردم در عرصه تعيين سرنوشت فراهم شود.

وي تاكيد كرد: بايد تنور انتخابات را گرم نگهداشت و تبليغات عمومي بيشتري در اين زمينه صورت گيرد.

استاندار مازندران در پايان گفت: ميزان راي ملت است و همه بايد پاسدار و حافظ و امانتدار راي مردم باشيم و به تكليف خود براي برگزاري انتخابات سالم ، قانونمند و با مشاركت حداكثري مردم تلاش كنيم.

در اين نشست عليرضا يونسي معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران و رئيس ستاد انتخابات استان نيز گفت: در اين دوره از انتخابات ۵۰۹ شعبه اخذ راي براي حوزه انتخابيه بابل و ۳۵۶ شعبه اخذ راي براي حوزه انتخابيه قائمشهر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابيه بابل ۳۵۸ هزار و ۲۹۵ نفر و در حوزه انتخابيه قائشمهر ۳۳۴ هزار و ۹۷۳ نفر واجد شرايط راي دادن هستند.

يونسی تاكيد كرد: در مرحله اول دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی كه در هفتم اسفند ۹۴ برگزار شد در حوزه انتخابيه بابل مشاركت ۷۲ درصد و در حوزه انتخابيه قائمشهر مشاركت ۸۳ درصد بوده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.